2015. június 4., csütörtök

, ,

Idén nyáron sem fogok unatkozni...

Már nem vagyok híve a rendszeres töltelékbejegyzés-gyártásnak, de elárulom, hogy idén ők jönnek velem a tengeripartra:


A szerencsések:
Kertész Judit: Spanyol kisokos - Nyelvtani összefoglaló
Spanyol - magyar - spanyol kisszótár csomagban (Az Akadémiai Kiadónál, a Libriben és a Bookline-on most 2950 Ft)
Dr. Király Rudolf: Tanuljunk könnyen, gyorsan spanyolul! (500 Ft-ért beszerezhető)
Kertész Judit: Spanyol nyelvkönyv kezdőknek tankönyv CD-vel A2 - B1+
                         Spanyol nyelvkönyv kezdőknek munkafüzet CD-vel A2 - B1+
Neus Sans Baulenas - Ernesto Martín Peris: Gente 1 - Spanyol nyelvkönyv kezdőknek tankönyv
Pablo Martínez Gila - Ernesto Martín Peris: Gente 1 - Spanyol nyelvkönyv kezdőknek munkafüzet
(az előző tulajdonosuk elfelejtette a CD-ket is beadni velük az antikváriumba, de sebaj, azért így is vannak használható részeik)
Croa - Spanyol nyelvű szótanuló keresztrejtvények szószedettel 250 és 500 szavas


A kupac hamarosan kiegészül a PONS Nyelvtan 3 lépésben spanyol változatával.

Hogy mire jutottam a spanyollal? Itt és itt írtam róla.
Share:

6 megjegyzés:

  1. De klassz! Sok örömet kívánok a spanyolozáshoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, már tudok venni egy citromos teát és a feliratos Gran Hotelből is megértettem ezt-azt ;), és viszont kívánom sikerrel kombinálva az angolhoz! :)
      Angolos kikapcsolódásnak ajánlom a Youtube-on a Peppa Piget, olaszul imádom ;).

      Törlés
    2. Na, az tök jó! :D Amúgy a film/sorozatnézés nagyon sokat fejleszt az adott nyelvhez való hozzászokásban (ez de hülyén hangzik, bocsánat). :)
      Köszönöm, a középfokúm meglett elég szép eredménnyel, de bőven van hova fejlődni, és amíg nincs munkám, nagyon ráérek ezzel foglalkozni. :D Peppa Pig, rendben, utána nézek! :)

      Törlés
    3. Értem én és nem is hangzik olyan hülyén. Ahogy gyűjtögettem az angolos oldalakat a másik irományhoz, az egyik oldalon azt írták, ha eredeti nyelven nézünk filmet, akkor kapcsoljuk be hozzá ugyanezen a nyelven a feliratot is. Ezt még nem próbáltam, de tegnap végre megnéztem angolul a Moulin Rouge-t, és szinte az egészet tökéletesen értettem, bár magyarul már láttam párszor.
      Gratulálok!!!, sei brava és örülök, hogy a nyelvvizsga után sem hagyod abba a nyelvtanulást, mert utána általában elkényelmesedik az ember - ez saját tapasztalat. Akkor fogjunk kezet, Te angolozol, én meg - amilyen telhetetlen vagyok - hozom mellé az olaszt és a spanyolt ;).
      Remélem, Neked is tetszeni fog Peppa ;D. A Youtube-on sok film fent van angolul, van miből mazsolázni :).

      Törlés
  2. Megintcsak, respect :) Tegnap lemaradtam erről a bejegyzésről...
    De spanyol nyelvet tudni tök hasznos. Akármilyen lusta vagyok, azért még így is mindig beiratkoznék a nyelvkurzusokra, de most egy darabig nem lesz lehetőségem :(

    VálaszTörlés
  3. Gracias :). Semmi gond, tudod, hogy én is szoktam fáziskésében lenni és itt mindenki akkor szól hozzá az irományokhoz, amikor akar :).
    Szerintem is és könnyen is tanulható- szerintem.
    Legyél Te is mazochista, és nézd meg azt a honlapot, amit a másik bejegyzésben linkeltem, ahol angolul tanulhatod a spanyolt vagy az Okosítót :)

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.