2013. szeptember 9., hétfő

Értesítés

Értesítem Kedves Olvasóimat, hogy szeptember 22-én végleg törlésre kerül a Molyos profilom, mivel 14 napos határidőt ad a rendszer, ha valaki meggondolja magát. Mivel én nem fogok belépni a megadott 14 napon belül, ezúton kérek Mindenkit, aki eddig ott írt hozzászólást a bejegyzésekhez, hogy mostantól a blogban szíveskedjen ezt megtenni, amennyiben szeretné ternészetesen. Tudtommal a hozzászólás írása mindenki előtt nyitott, kizárólag egy kódot kell bepötyögni, mielőtt valaki elküldi, ill. legyen szíves, írjon egy (bece)nevet, hogy a válaszban meg tudjam szólítani :).
A blog követésének pedig több módja is van, ha valaki szétnéz a bal oldali oszlopban. Tehát, nem marad le semmiről, ha úgy gondolja :).

Nem térnék ki az elmúlt napok történéseire, de maradjunk annyiban, hogy már régóta érlelődött bennem a törlés gomb megnyomásának gondolata, és ehhez nincs köze ahhoz, ami a többiekkel történt. Tényleg.

Rájöttem, hogy nagyon jó itt nekem a saját kis szemétdombomon, mert ott kapirgálok, ahol akarok, azt reklámozom, amit akarok (leginkább semmit) és véletlenül sem koppint senki sem az orromra miatta vagy egyéb miatt.

Azzal a kezdetek óta tisztában vagyok, hogy a látogatottságom sosem fogja az egeket ostromolni, de kit érdekel, ha egy-két olyan hozzászólás érkezik, amiben valaki leírja, hogy tetszett neki az adott hétfői vers vagy egy könyves iromány és elolvassa az ominózus könyvet, vagy csak örül, hogy nekem is tetszett.





Más: bár a mai nap a verseké, ám ha már így adódott, lassan, de biztosan születőben vannak az új könyves irományok is, szerdára már be is időzítettem egyet :).
Mostanában versfüggő lettem (igen, még jobban, mint eddig), úgyhogy hamarosan verseskötetről is írok majd megint.
Share:

10 megjegyzés:

  1. Gondoltam, hogy Te is így döntesz majd. Én ma kimentettem onnan mindent, amit szerettem volna, de még a gombot nem nyomtam meg, addig is inaktív leszek és a blogba fektetem az energiámat. Én itt leszek továbbra is, olvaslak, kommentelek :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom ezentúl blogokat kell olvasnom. Szeretettem a molyos értékeléseid és karcaid.:) Ha nem baj, akkor ezentúl itt követlek tovább. Fabacae

    VálaszTörlés
  3. Én is itt vagyok, továbbra is igényt tartok rád, olvasni foglak.
    Én is lementettem mindent molyról, de még nem döntöttem...
    KV

    VálaszTörlés
  4. Követlek itt is :) (Bloglovint most gyakrabban fogom használni :) )

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nektek :).

    Nikkincs: ez kölcsönös, majd össze is kapom magam.

    Fabacae: Nagyon örülök Neked, és írj nyugodtan! :) Arról is akár, mit olvasol :).

    Coffee: én is követlek ám Téged ;). Tavaly is milyen jól kitárgyaltuk Nálad a kenceagyúakat ;).

    Dóri: üdv a klubban és ahogy Neked jó ;).

    VálaszTörlés
  6. Andiamo, idén sem lesz másképp, kitárgyalunk mindent, amit lehet. :)
    Törölni nem fogom magam a molyról (egyelőre) azért, mert nagyon sok értékelésem és adatom van fent, amivel nem tudok még mit kezdeni (az eddigi olvasások pl.). De passzív leszek. Most fordul a kocka, és blogon leszek aktívabb, nem csak a sajátomon. :)

    VálaszTörlés
  7. Coffee, rendben ;).
    Nekem bent marad mindenem, de már nem érdekel. Ettől függetlenül senkit sem buzdítok sem törlésre, sem maradásra (tudom, hogy nem érted félre), mindenki eldönti sajátmaga :).
    Hogy aktívabb leszel, annak nagyon örülök ;).

    VálaszTörlés
  8. Hablaty:
    Bénázok!!!:(

    VálaszTörlés
  9. na sikerült!
    Szóval, életemben te vagy az első akinek a blogját követem, de hát nincs más választásom, tekintve hogy amolyról lelépsz.
    A jelek szerint , bármilyen béna vagyok még a megjegyzés dolog is menni fog.
    Norah Jonest imádom, nagyon jó választás volt ide!!!
    További szép napot

    VálaszTörlés
  10. Hablaty: Nagyon örülök Neked is :). Meglátod, gyorsan rájössz itt minden funkcióra ;).
    Amikor nyűgös vagyok vagy csak pocsék napom volt, mint Norah-t hallgatom, az egyik szobatársam nevezte el befordulós zenének, de akkor is imádom ;).
    Neked is további szép napot/estét! :)

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.