2013. augusztus 29., csütörtök

Varrásidő

     Ahogy ígértem, megmutatom, mit sikerült összehoznom a varrókosaram, némi filcanyag és gomb segítségével. Tavaly rájöttem, hogy a varrás megnyugtat, úgyhogy kitaláltam: őszi könyvjelzőket fogok gyártani. Azóta a varrókosaram is megtelt cérnával, így ilyenkor kicsit úgy érzem magam, mintha egy Jane Austen-regényben lennék :).
A fotózás továbbra sem tartozik az erősségeim közé, úgyhogy ezt kéretik elnézni.
Arról nem is beszélve, hogy a varrótechnikámon is van még hova fejlődni, de talán nem is olyan vészesek, amik kikerültek a kezem közül.
A levelek sablonja a 2001. szeptemberi Praktikából van, a macskát pedig valahol az interneten találtam. Persze nem így néz ki, de talán hasonlít egy igazira.



Share:

9 megjegyzés:

  1. Húha, újabb irány!!:-D
    Milyen jó, hogy nem hagytam abba a figyelésedet!
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. " Mindig mondom, hogy egy nőnek nem lehet elég szellemi tartaléka."

    (Jane Austen)

    VálaszTörlés
  3. Ne szerénykedj, nagyon jók lettek!!:)

    VálaszTörlés
  4. Susannicon: Köszi :). Tavaly filcből varrtam pár csizmát és a terv, hogy november végéig 24 elkészüljön. Már a fele kb. megvan tavalyról.
    Az idézet az Emmából van, az "imádott" Mrs. Eltontól pontosabban ;).

    Niki: Te szakértő vagy, úgyhogy pláne köszönöm :).

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek! Az őszi leveles annyira jó hangulatot áraszt, de a macskák is jól sikerültek, szóval csak így tovább! :))

    VálaszTörlés
  6. Imádom, hogyha valaki kézimunkázik. Igazad van, hogy a varrás megnyugtat. Én keresztszemest szoktam varrni, bár az utóbbi hónapokban teljesen elhanyagoltam, de a minap elővettem a félbe hagyott munkáimat, hogy ismét nekilássak. Jó érzés, amikor a munkának megvan a gyümölcse. Csak így tovább. És remélem néha egy-egy bejegyzés is születni fog. Kíváncsi vagyok miket olvastál, ami nem a manapság menő cukiság kategóriába tartozik.

    VálaszTörlés
  7. Nikkincs: Köszi, stílszerűen az évszakhoz igazítom a könyvjelzőimet is ;).

    TipiTopi: Majd szeretnék egyszer megtanulni keresztszemest is varrni, de tőlem már ezek is jók. Köszi :).
    Lesz majd rendes iromány is (csak fogalmam sincs, mikor), de az addig olvasott könyveimet a Molyon is megtalálod. Persze nem 1-2 perc alatt olvastam el egyet-kettőt, csak úgy sikerült bejelölni. És garantáltan nem volt köztük manapság menő cukiságosság sem.

    VálaszTörlés
  8. De aranyosak - és jók - lettek. :)

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.