2012. június 20., szerda

,

A teljes Karinthy sorozat


Mintha csak tegnap lett volna, amikor azon filozofáltam, hogy megvegyem vagy ne vegyem a sorozat első kötetét. Mert ha megveszem, akkor enni fog a penész, hogy a többi is kell. Végül győzött a hörcsögösztön és a második kötetet már a postás néni hozta. Nem, nem szakadt rám a Nemzeti Bank, hogy előfizettem volna rá, csak itt nálunk, a magyar ugaron nincs újságos, helyette a postás nénitől lehetett beszerezni a Fricikéket. Hipp-hopp, eljött a mai nap és teljessé vált a gyűjtemény:



Igen, tudom, hogy bénán fényképezek, de tessék elnézni.
Hogy mikor fogom őket elolvasni? Passz, de igyekszem.
Már előre rettegek, milyen új sorozattal fognak megint előrukkolni a Regényes életek mellé.
Share:

3 megjegyzés:

  1. Wow! Wow! És harmadszor is wooow!
    Nagyon szép lett így együtt! :o)
    Jó szórakozást kívánok hozzá!
    Remélem sok-sok nevetéssel teli órát fognak szerezni Neked! ;o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutatnak így együtt a polcodon, öröm rájuk nézni :)
    Én anno az A. Christie sorozatot gyűjtöttem ekkor lelkesedéssel, most meg jönnek majd a Festők :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, köszönöm, köszönöm ;).
    Nikkincs, majd egyszer mutasd meg azt a gyűjteményt ;).
    Most láttam a Librinél, hogy a festők puhatáblásak lesznek, de annyi baj legyen.

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.