2012. január 28., szombat

, ,

Félidő


Nem kell megijedni, nem mentem át sportriporterbe, csak az ősz óta hörcsögölt Karinthy-sorozatom a múlt héten érkezett a félidőhöz, azaz a 11. kötethez (meg is van a focicsapat :D). Mivel elég sokan keresik a sorozatot (legalábbis a blog statisztikája szerint), gondoltam megmutatom, hogy néznek ki együtt az eddigiek.
Előre is elnézést kérek a pocsék fényképezésért :$. Majd megpróbálok egy normálisabb képet összehozni.
Azért remélem, így is látszik, milyen szépek együtt ;). 


Aki esetleg most kapott kedvet a gyűjtéshez, a kiadónál most is elő lehet rá fizetni. A következő kötet jövő szerdán (február 1-én), az utolsó, 22. pedig június 20-án jelenik meg.


Share:

7 megjegyzés:

  1. Roppant tetszetős... azaz, bocsánat, szíp;)

    VálaszTörlés
  2. Szíp bizony!!! :o)
    Olvasd egíszsíggel! ;o)
    Ha majd szakad a MNB nekem is lesz Frici, addig meg csak a Tiédet csodálom és csorgatom a nyálam...

    VálaszTörlés
  3. Bizony, nagyon szípek a Drágák együtt ;).
    @OlvasóMókus: Lassan kezdhetné azt a szakadást :P.
    @Ani: Nem tűntem el, csak a hülyeséget kerülöm.

    VálaszTörlés
  4. Úgy érzem, én már megint lemaradtam valamiről :) Miről?

    VálaszTörlés
  5. Ó, be gyönyörűséges. Hát szabad ilyesmivel csábítani a parázna könyvapácákat? ;-)

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.