2011. november 13., vasárnap

Végre!


A megjelenéseket böngészve végre egy olyanra bukkantam, amit Balerinával már régóta várunk. Bár csak félig teljesül az álmunk, de az Osiris Kiadó Diákkönyvtár sorozatában hamarosan (előreláthatólag november 24-én) ismét napvilágot lát Molnár Ferenctől a Liliom, Az üvegcipő és a Játék a kastélyban! Utóbbiról márciusban már áradoztam, mert egyszerűen zseniális! Egyébként is, Molnár Ferenc nem csak A Pál utcai fiúkat írta...
Fülszöveg még nincs, a kiadó honlapján sem találtam még semmit, de a lényeg, hogy sok-sok év után végre a kezünkbe vehetjük őket! Az Európánál 1999-ben jelent meg utoljára válogatás Molnár Ferenctől, eddig kétszer érdeklődtem náluk, nem adják-e ki újra, de a válasz mindig nem volt. Nos, az Osiris legalább észbe kapott, így összekaparom az utolsó filléreimet, hogy meg tudjam rendelni Őt:


Lehet, hogy nem szép a borítója, de kit érdekel?

Osiris Kiadó - Osiris Diákkönyvtár sorozat
292 oldal
920 Ft - előrendelve: 736 Ft
Csak azt tudnám, a Bookline miért sorolta a Mesekönyvek/6-10 éveseknek/Mesegyűjtemények kategóriába???
Lehet, hogy nem szép a borítója, de kit érdekel?
A Libri meg jól eltolta, mert a Liliomfi Szigligeti Ede színműve, bocs.
Share:

3 megjegyzés:

  1. A Bookline-nak biztos megártott, hogy újabban szinte mindig előkerülnek náluk a gyerekek..
    A Játék a kastélyban valóban zseniális, hihetetlen szórakoztató és színházban is nagy élmény.:)

    VálaszTörlés
  2. Éljen! Éljen! Éljen!:D Ezt meg kell rendelni, ha az ebédem kárára, akkor is.

    VálaszTörlés
  3. Anamie, lehet, hogy ők is a második gyerekkorukat élik? :P
    Nekem az egyik kedvencem ;)
    Balerina, nálunk ez alapmű ;). Azért nehogy éhen halj itt nekem!

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.