2011. szeptember 28., szerda

Csoportos örömszerzés

   Tegnap délután egy csomag méretű borítékot találtam itthon. A feladó Amadea volt és amikor kibontottam, csak lestem, mint Rozi a moziban, szóhoz sem jutottam. Mert a csomagban három meglepetéskönyv mellett egy bordó színű, arany gravírozású kötetet is találtam. Kinyitottam és sok-sok kedves Moly egy-egy kedves gondolatát és műalkotását találtam benne. Igen, ezek igazi műalkotások. Mindezt Az Olvasás 7 Hetéért kaptam. Annyira meghatódtam, hogy ezt a meglepetést ennyi Moly szervezte a hátam mögött. Igen, néha sokszor apróságok miatt is felhúztam magam a 7 hét alatt, de az már a múlté. Ma már biztosan nyugodtabban csinálnám végig. Csak a szépre emlékszem és a legszebb ajándék az volt, hogy a semmiből sikerült ennyi embert hetente megmozdítani, akik mindig lelkesen vetették bele magukat az újabb hétbe. Még egyszer nagyon szépen köszönök Nektek mindent! :) A könyveket pedig pláne nagy becsben fogom tartani és beiktatom őket az idei terveim közé, mert felhasználhatom a többi 100 kihívás mellé :P nagyon a vesémbe láttatok! ;)

Nem ábécérendben, de a névsor:
@EgyKönyvmoly, @zenka, @Amadea, @Zonyika, @painperduu, @Chris, @Dorabella, @Szanik, @sztimi53, @krlany, @Judy_, @graphoman, @mama_gold, @meseanyu, @PuPilla, @Nancy, @eMBé, @Niki_, @Diamant, @sajtosrolo, @Hiranneth, @OlvasóMókus, @moncsicsi83, @Gittabry, @Bitola, @SzAngelika, @Janeeyre, @FruzsinaRacz, @Miestas, @Veron, @Why_Doboz, @Rysonne, @Heloise, @kellyolvas, @Nima, @Félcsi, @Nita_Könyvgalaxis, @dlany, @Anamie,@FFG, @Persephone, @Melia, @ancsa980, @Duplacsomag, @tasiorsi, @Anibell, @annidoki, @peti_bácsi, @katacita, @Ronena, @Zizzer, @suhakata, @cherryd, @picurka13, @Anary, @agisajt, @Ildy, @kerry4ever, @Nagyfehérasszony és @Lilith

 

A meglepetéscsomag tartalma: 


Share: