2011. június 28., kedd

,

Minden kezdet nehéz...


 FFG és Sansa kezdeményezéséről tegnap este olvastam és annyit mondhatok róla, egyszerűen nagyszerű.
Mindketten a kezdő írókat szeretnék felkarolni. Elvégre oly sok tehetséges és méltatlanul mellőzött emberke él kis hazánkban, hogy ők ketten, úgy döntöttek, górcső alá veszik az írópalántákat. Ki tudja, hány ember fiókjában rejtőzik egy-egy nagyszerű iromány, azonban a kiadók idő- és pénzhiányában nem tudnak mindenkivel foglalkozni. Ezért a létrejött  egy blog, ahol minden fontos információ megtalálható. Úgyhogy elő azokkal az eltitkolt művekkel, hadd kerüljenek végre a nagyközönség elé! ;)


Share:

4 megjegyzés:

  1. Én is kötelességemnek éreztem kiposztolni, de ahogy láttam a molyon, sokan belekezdtek a népszerűsítésbe. Tegyük is közhíré! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez szerintem is remek, meg is osztottam a fészbukon. De még az is lehet, hogy kirakom a blogomba, ahogy ti is.

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.