2011. június 2., csütörtök

,

JAK Piknik, júniusi előrejelzés, könyvcölibátus

      Hétfőn kaptam egy meghívót a JAK Piknikére, amin bár nem tudok részt venni szombaton, de remélem, akad 1-2 olvasó/erre tévedő, akinek felkelti az érdeklődését :)



Ma kezdődik a Könyvhét, melynek minden programjáról itt lehet tudakozódni.



Nos, szégyellem magam, de a májusban beígért rengeteg könyvből alig olvastam el valamit, de kipattant, ugye a fejecskémből egy esemény gondolata, ami azért időigényes. De nem panaszkodom, inkább lássuk, mi lesz most már tényleg júniusban:





   Amint látszik, a folyamatban lévő olvasmányokat is belekalkuláltam :P.
Balzac már megszületett, csak nálam nem még, de ebben a hónapban csak azért is befejezem :P.
A májusi ígérgetések itt nem szereplő darabjait is igyekszem beiktatni, de gondolom, nem mondok újat azzal, hogy egyéb elfoglaltságom is akad az olvasásoson kívül.


Végül a lényeg: vasárnap este megfogadtam, hogy május 30. 0:00 órától KÖNYVCÖLIBÁTUSt fogadok! Ne tessék röhögni, mert előtte rendesen kibűnöztem magam: az Európás Könyvmaratonból 4 könyvet vettem:
azt hiszem MVL bácsit nem kell magyarázni, A három testőrt régóta meg akartam szerezni, a két drámakötethez sem kell kommentárt fűznöm. ill. annyi szívfájdalmam van, hogy A masamódban nincs benne A Tündérlaki lányok, amire ezer éve fáj a fogam :'(. 


A szombat esti Bookline rendelésem még a fasorban sincs, mert szerintem pocsék a logisztikai rendszerük. Hiába rendel meg az ember lánya egy könyvet, nem biztos, hogy meg is kapja. Tavaly így jártam az Ezer éve itt vagyokkal, amit ajándékba akartam megrendelni, erre hetekig(!!!) nyitott volt a rendelés, mert sehol sem sikerült találni belőle egy darabot, így megrendeltem a Polcról. A Szépfiúnak szerintem Adieu-t mondhatok, de majd máshonnan megveszem :P.

Még van egy antikváriumos rendelésem, ez volt az utolsó bűnbeesés vasárnap, de csak 330pénz és volt egy 25%-os kuponom hozzá, plusz kapok egy ingyen könyvet is mellé. 

Tegnap hoztam el a pénteken leadott rendelésem az Alexandrából, és nem csábultam el, hiába van 2+1 akció és köztük engem is érdeklő könyvek. Igen, nagyon erős vagyok és kibírom, mert úgyse lesz miből vásárolgatni.

A cölibátushoz Heloise és Amadea is csatlakozott, utóbbi ötlete volt, hogy ebben a hónapban nem vesz könyvet.
Share:

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jókat fogsz olvasni júniusban (is)! :o)
    Már várom a véleményedet a Malevil-ről. ;o)
    Ééés, mindhármótoknak szurkolok, hogy sikerüljön betartani a könyvcölibátust. Hajrá Lányok!

    VálaszTörlés
  2. Hoopsz! Az előbb egy kicsit korábban elküldtem, minthogy a nevemet leírtam volna. :D
    Nagyon jókat fogsz olvasni júniusban (is)! :o)
    Már várom a véleményedet a Malevil-ről. ;o)
    Ééés, mindhármótoknak szurkolok, hogy sikerüljön betartani a könyvcölibátust. Hajrá Lányok!

    VálaszTörlés
  3. Jajj, nagyon sok sikert!!:D A Marie Antoinette-re nagyon kíváncsi leszek, nekem az egyik kedvenc!! *.* A három testőrnek annyira szép a borítója, egyszer majd én is lecsapok rá!:D

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Drágáim!!! :))) Menni fog ez a cölibátus, addig is simogatom a szép, új könyveimet :P.
    OlvasóMókus: Sebaj ;). Most egyben köszönöm, köszönöm, köszönöm és éljen a világbéke :P. Igyekszem haladni majd a Malevil-lel és szurkolok majd, ha elkezded a Kőbe zárt fájdalmat! :P.
    Diamant, emlékszem, hogy Neked nagyon tetszett a MA ;).
    a három testőr gyönyörűséges :).

    VálaszTörlés
  5. Azért majd figyelem a molyon az új beszerzéseket!:))

    VálaszTörlés
  6. Ej, a kis gonosz! ;))) Felkerülnek a beszerzős polcra, de azok korábbi rendelések. csak ebben a hónapban jönnek meg. Mindent ki tudok magyarázni :P.

    VálaszTörlés
  7. Hö-hö, hö-hö, mindenkit utolér a könyvstop, könyvcölibátus, áttérés az aszkéta életre XD Tűztél ki időkorlátot, vagy ameddig el nem fogynak a felsorakoztatott könyvek?

    VálaszTörlés
  8. Mónika, jaj, mea culpa, a 6. napon bűnbe estem, de a Molyon meglátod, miért és az vesse rám az első követ, aki 800 pénzért otthagyta volna Dumastól a négykötetes Egy orvos feljegyzéseit és 300-ért a Claudius, az istent :P.
    Úgyhogy a bűnbeesés után most vezeklek és délután kb.: negyed 3 óra újrakezdődött a cölibátus, ami ebben a hónapban tart.

    VálaszTörlés
  9. Nahh, borítékolni tudtam volna, hogy gyarapodni fog a polcod:) Az imént lestem meg. Szép kötetek, nem vitás. Aham, én is mindent meg tudok magyarázni:)

    VálaszTörlés
  10. Jaj :$, egyébként talán ez után a bűnbeesés után még könnyebb lesz betartani :P.
    De tényleg csak ezt a két könyvet vettem, a többi újdonság, ami felkerült, korábbi rendelések :P.
    Igen, mindent meg lehet magyarázni :P.

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.