2011. április 2., szombat

, ,

Április, a művészet hónapja

Miközben a többiek lelkesen az új szerzeményeikről írtak, addig én úgy döntöttem, inkább az elmaradásaimmal foglalkozom és ezennel Április nálam hivatalosan is a művészet hónapja lesz. Elég csak megnézni azt a négy könyvet, amit olvasni fogok.


Mellettük igyekszem a Várólista Light-ról is elolvasni valamit, ill. beiktatni egy-egy drámát, színművet és magyar művet is. Remélem, az idő ilyen szép lesz és lehet kint is olvasni :). Tavaszra és olvasásra fel! :)

Share:

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! A Vermeerről szóló könyvre én is kíváncsi vagyok, mióta olvastam a Leány gyöngy fülbevalóvalt.:) Kíváncsian várom mit írsz ezekről a könyvekről!:)

    VálaszTörlés
  2. Hmmm, Vermeer!:)
    Szép könyvek, a Kőbe zárt fájdalom nekem is megvan, de még nem olvastam. Gondolom majd írsz róluk, várom!

    VálaszTörlés
  3. Természetesen mindegyikről írni fogok, a Vermeer egy képhamisításról szól és az Akiért a harang szól után, ő következik ;).

    VálaszTörlés
  4. Akkor ez a te hónapod lesz!:)) Nagyon várom, hogy mit írsz majd a könyvekről, a művészeti rajongás közös!:-)) Csak attól félek megint növeled majd a listámat:D

    VálaszTörlés

A hozzászólás cenzúrázatlan, és egyet nem érteni bármikor lehet.